lørdag 24. mai 2008

Vingeting

Ikke så ofte man ser meg i annet enn filler, så Reven måtte frem med kamera.
Jeg matcher til og med. Yay!

Oppdatering:

Vinger om dagen også gitt.

Og vinger i soloppgang?

Dette ble litt for sukkerspinn for meg altså.. tror kanskje at jeg går tilbake til fillene en stund. Eller pirat? Meg har rezzet skip i himmelen. Piratengel? Emo-neko-pirat-engel? Uendelige muligheter.

Forresten har jeg danset med brutter (ikke bror) i badekåpe hele natta, men "glemte" å ta bilde av det *klukk*.

6 kommentarer:

Unknown sa...

FiiineWin! :)

Anonym sa...

Wow win ... ikke noe tomboy nei :)

Anonym sa...

Ikke tomboy... boytoy!

Anonym sa...

Oppdatert og nytt profilbilde (det forrige er jo kjempegammelt fra påske eller noe.

Og jeg har lagt inn Winonasang i profilen min. Den måtte jo være med.

Fearchara Seomun sa...

Du var da rett og slett nydelig i de vingene da

Anonym sa...

Looks like an angel...
Eh.. det er ikke jeg som er engelen. Jeg er bare lettere bevinget.