onsdag 21. mai 2008

Skoshopping (og bevis)

Jeg måtte ha nye sko i dag. Dermed dro Cata meg med på skoshopping.
Det endte med at begge fikk latterkrampe og at begge endte opp med nye sko.

Faktisk måtte deler av samtalen spares på og lagres i profil.
Dette viser nøyaktig hvilket helvete jeg opplever hver eneste dag på øya. Og det hender nok at det går andre veien også. (Ca 51% av tiden kanskje)

Samtale i skobutikk(er) etter at Cata tok meg på fersken i å nesten like platåsko og klumpesko:

[8:40] Winona Wiefel: stilett meg i pompen
[8:40] Cata Fredriksson: Da bli auuu
[8:41] Cata Fredriksson shouts: Her veldig platå
[8:42] Winona Wiefel shout: vil ikke ha platå
[8:42] Cata Fredriksson shouts: Dumt for det er det her
[8:42] Winona Wiefel shout: Ja.. platå meg i pompen også
[8:44] Cata Fredriksson shouts: Platå med stilett?
[8:44] Winona Wiefel shout: Hold opp!
[8:46] Cata Fredriksson: stilettplatåstøvlett?


Deretter gir man delvis opp og bruker tiden på å tørke tårer...

Vi endte selvsagt opp med å finne sko på Enkythings. Der tok jeg Cata på fersken... hun prøvde rosa sko *lersegihjæl* Og jeg har bevis!!!

2 kommentarer:

Cata Fredriksson sa...

Altså....hør nå her, jeg bare prøvde de skoene i råååsa for at de skulle synes mot det mørke gulvet. Såh tenk....
Dessuten kjøpte jeg dem ikke i det hele tatt.

*råsa meg i pompen - hah*

Anonym sa...

Hvis du er snill jente så skal du få se at jeg har laget nytt bilde av deg under pick!!! Så de så.