fredag 2. mai 2008

Tuppen og Lillemor

...bor gård i gård....

Dette har da vært gjennomgangstemaet for Win og meg i aften. De andre Catonittene har forlatt oss til fordel for den virkelige verdens aktiviteter i dag så det har bare vært oss to som har ruslet rundt i landskapet. Siden Win hadde kjøpt seg en ny AO (animation overrider) i dag så måtte den prøves og da kunne jeg like godt sette meg jeg også.

Men....av en eller annen grunn har jeg store problemer med å sette meg på bakken på øya vår. (Begynner jeg å bli gammel, tro?) Da jeg omsider lyktes, ble resultatet som vist på bildet...Kobling

Joda, vi ser kanskje litt....uvennlige ut?

Det var da vi begynte å synge om Tuppen og Lillemor. En idé meldte seg straks hos kreative Win - dette måtte man kunne spinne videre på. Dermed bare det ut på jakt etter fletter og skolepikekjole.
Fletter fant vi på Hairspray - i freebieavdelingen. De kostet den nette sum av 1 L.

Kjoler tok litt lenger tid - alt i SL er jo enten snuppekort eller übersexy, og det passet jo ikke for søte lille Tuppen og Lillemor. Vi endevendte Vienna, men for en gangs skyld uten resultat.

Omsider kom Win med stikkordet: "Heidi"!

Da gikk det greit å finne.

Ble vi ikke fiiiiiine?



Her er et nesten-close-up også. Skjørtene på de kjolene var ikke sååå fine lissom.
(Win blander seg inn i Catas innlegg)

2 kommentarer:

Fearchara Seomun sa...

Men plutselig en dag kom de opp å slåss,
"Nå får du aldri mere komme hjem til oss!"

ikke leve dere for mye inn i tuppen og lillemor nå da

Anonym sa...

Phø.. vi er så enige så. Særlig er vi enige om at sloss-delen av sangen er den beste. De to siste versene er bare kliss.