torsdag 1. mai 2008

Ivalde.

Jeg hadde behov for å skaffe meg en kjole... så vi tok en tur til Ivalde, som er en norsk sim. Der har Neferia Abel en stor og fin butikk med masse fine kjoler. Man kan vel si at jeg gikk litt amokk og kom hjem med litt mer enn planlagt.

Man kan vel si at dette slett ikke er min stil *lol*
Men blir man forelsket så....

En annen versjon av antrekket over.
En smule mer Winsk.. kanskje.


En frisk, retro sommerkjole :)

Dette endte vel opp med å bli favoritten.

Litt sånn småclassy.

Denne var muligens litt for søt, men fiiin.

Kanskje litt tilkneppet?

Samme kjole men med annet skjørt.

Ivalde er verd et besøk forresten. Enten for å shoppe, se flott natur eller besøke Bryggen (inspirert av Bryggen i Bergen selvsagt).

2 kommentarer:

Unknown sa...

/me gikk også amok.
Jeg sjåppa sju antrekk og brukte hele seks Linden,

Cata Fredriksson sa...

Jeg gikk derimot ikke amok. Jeg er ikke kjole-fan..... Men bortsett fra det er jeg enig i at Ivalde er en fin sim.