tirsdag 20. mai 2008

Mye rart...


I SL dukker det av og til opp rare ting. Her om dagen dukket f.eks en forvokst krabbeliknendne skummelting opp på stranda vår . (Nei! Jeg mener ikke baken min - den bare kom med på bildet.... Jeg mener den grønne og røde tingen som ligger halvveis uti havet.)
Skummelting på Catona Island

Jeg funderte veldig på hva dette var for noe og mistenkte det for å være en bot som av og til er ute på misjon for å telle innbyggere, eller hva de nå gjør... Har ikke satt meg så inn i det der. Etter mye undring og latter fra nabo på andre delen av øya, så brettet den skumle seg ut og vips sto der en liten grønn mann på stranda.

Akkja, det finnes tydeligvis avatarer à la "Transformers" også. Hvem kunne ant det? Da mannen åpnet munnen og begynte å snakke demret det så smått. Denne hadde vi hørt før. Det viste seg at det var en gammel bekjent som stakk innom - i veldig ny drakt.

Noe å tenke på hvis jeg skal lage meg et alter ego?

5 kommentarer:

Anonym sa...

For å si det sånn... det demret fortere for meg enn for deg denne gangen Cata.

Unknown sa...

chchchchch

Cata Fredriksson sa...

Jamen jeg prøvde.....Og jeg hadde et bra forslag også, det var bare feil bekjent. Dessuten - åssen kunne jeg vite innledningsvis at vi kjenner krabbetransformers?

Anonym sa...

what a man what a man what a body good man

Anonym sa...

We have a secret guest.
Call security!