søndag 25. mai 2008

Fear full og Win tull

Av og til, ved en sjelden anledning, hender det at Catonitter tuller. Noen ganger må slikt bare dokumenteres....

Win og Fear hadde en seanse med smykker som hadde innebygde poser, mange fine poser


Hmmm....jeg kan ikke SE noe feil altså Fear

Halleluja


Bitchslap

Fear sjekker Wins rengjøring







Win er på fylla sammen med Fear-kompis RG


Litt bøy og tøy i hverdagen er særdeles viktig


Og etter alt tullballet så trenger man en liten hvil

********************************************
Winona tilsetter litt dramatikk.
Enten så vil jeg være sikker på at meno virkelig blir død,
eller så prøver jeg å være romantisk.
Kommer sikkert an på hvilken dag det er.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha. Jeg har sjelden ledd så mye som den dagen tror jeg. Har nesten vondt magen ennå. Han som ligge rog er død (og går glipp av hele moroa) setter liksom litt spiss på det hele.

Ikke sant Meno?

Fearchara Seomun sa...

Jeg har nærbildet av Meno-slaktet ? Skal jeg legge det ut også kanskje? hehe

Unknown sa...

Jeg er så glad jeg er hjemme nå....
så jeg slipper å kamuflere latterkulene som omgangssyke, pollenallergi og lungebetennelse på en gang.

Prizeless!

*klukk*

Anonym sa...

lol. Ja, legg ut Meno også. Noen sov lønsj i blodpøl hver eneste dag mens andre satt på skole/jobb og hostet.. under pulten eller no.

Unknown sa...

Nommin?
Meno er helt død jo?

Anonym sa...

Phø.. han har dævva mange ganger.
Ha vi ikke det bildet der jeg tar sånn harakiri da?
*lete i winventory*

Fearchara Seomun sa...

Jeg har et sånt bilde, men det fulgte visst ikke med i nedlastingen. Skal lete bedre :)

Anonym sa...

Jeg har lagt til harakiribilde nederst.
Ansetter herved Fear som privat fotograf for å dokumentere høydarene i mitt SLiv. Cuzt.