tirsdag 27. mai 2008

Revonas møbelfabrikk

Jeg fikk plutselig inspirasjon og kom over kneika. Etter at jeg har hatt tørke i lengre tid har jege endelig laget noe halvveis brukbart igjen! Og jeg kan kanskje skylde litt på Reven som har bygget massemøbel.

Jeg har bygget bare en møbel, men det er omtrent 234% økning tror jeg. Fant til og med en pose som passet.

Regner med at Reverasket legger inn bilder av sine "rarestoler" eller noe så fort hun får tid?

Reveruska calling:

Trenger jeg si at det er sculpties som er greia?
Etter en større primutskeielse et annet sted, i en annen tid, har man kommet fram til at det må være mulig å lage lavprim-møbler i romersk stil.

Pent er det ikke, ennå, men lavprim er det i alle fall. Romersk også.



Når det gjelder dagens videre viderverdigheter, må man ty til loggen:

[9:33] Cata Fredriksson: AO ER off ja
[9:33] Winona Wiefel: kanskje feik dings?
[9:33] Cata Fredriksson: Skal jeg stå midt i den??
[9:33] Winona Wiefel: nei
[9:33] Winona Wiefel: feil*
[9:33] Cata Fredriksson: Auuuu
[9:34] Cata Fredriksson: stivkrampe!!!1
[9:34] Winona Wiefel: lol
[9:34] Cata Fredriksson: Hyyyyl
[9:34] You: *ler*
[9:34] Cata Fredriksson: Auauauauaua!!!!!
[9:34] Winona Wiefel: tp litt?
[9:35] Cata Fredriksson: Der bedre
[9:35] Winona Wiefel: jeg har latter krampe
[9:35] Cata Fredriksson: Ikke tiss på deg!
[9:35] Cata Fredriksson: *du liker ikke å vaske gulv*
[9:35] Winona Wiefel: du trenger flere picks i profilen min
[9:36] Cata Fredriksson: Attejeggjørvoffårdet????
[9:45] Winona Wiefel: @LER IGJEN@
[9:45] Winona Wiefel: ojeda
[9:45] Cata Fredriksson: TØRK AV DEG DET GLISET
[9:45] Winona Wiefel: lol
[9:45] Cata Fredriksson: !#%!#$%$%"#$%"%#$%
[9:46] Winona Wiefel: jeg setter herved av alle pickene mine til å sitere cata
[9:46] Winona Wiefel: meg overtrøtt og fnisete
[9:46] Cata Fredriksson: Jamenforsvartepokkerdeterjoikkemmeningen jeg skal stå på skakke!!!!!
[9:46] Winona Wiefel: hahahaahhaha
[9:46] Cata Fredriksson: Jeg er ikke skeiv
[9:46] Cata Fredriksson: #$%$%"#$%$%&$#
[9:46] Winona Wiefel: hyyyyyyyl
[9:46] You: Det sier dem alle
[9:47] Cata Fredriksson: Og ikke bruk salmiakk
[9:47] Winona Wiefel: *krampe*
[9:47] Cata Fredriksson: Da kommer bare alle nabolagets katter i tillegg til at du tisser på deg
[9:47] Winona Wiefel: -r




*klukk*

2 kommentarer:

Unknown sa...

Veldigrarestol kommer ikke...
S-sculpties egner seg ikke til møbelproduksjon, De ligner nemlig mer på appelsinskrell enn S.

Cuzft.

Anonym sa...

Jeg lurer fortsatt på hvorfor jeg trekker fra den r-en på slutten der.
En smule übersuperkjempetrøtt kanskje?