torsdag 1. mai 2008

Norske steder i SL.

Selv om jeg i utgangspunktet er veldig i mot ghettovirksomhet, så kan det være greit å besøke norske steder for å treffe kjentfolk og skravle på norsk. Derfor har jeg bestemt meg for å teste de norskeide stedene i SL. Det er ikke så mange av dem og ikke alle er like bra. Mange av dem er ganske så tomme.. dessverre.

Etter hvert får stedene et innlegg hver, men jeg begynner med å samle dem her.
Og vi kan jo begynne med et veldig bra sted.

Bellini beach bar & lounge
Dette stedet er gjennomført og lekkert. Dansegulv på en bryggeaktig ting, et lite kjøpesenter og behagelige møbler :) Dette stedet liker vi.

---------------

Et stykke lenger ned på lista finner vi Olavs Plass
Dette er et norsk treffsted. Selve simmen er helt grei og vi traff faktisk noen nordmenn her også. Det er mulig å leie seg et hus, shoppe , fiske og kjøre t-bane. Men det blir kanskje litt i overkant norsk?
Undertegnede midt på Olavs plass

På denne simmen finner man også en Norsk klubb:
Midnight Sun Dance & Bar.
Og her ble de kanskje litt for tacky for oss.
Diskolys og bling på alle kanter.

Andre norskeide simmer som er nevnt andre steder er Ivalde og Romantic Joy.
Begge disse er godt besøkt og jeg kan ikke komme på noe negativt å si om noen av dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men men ...
Bergen da?
Hvor er Bergen???
Hmpf.