onsdag 7. mai 2008

Jeg har rezzday 8. mai!

Beskjeden som jeg er, så opplyser jeg herved om at jeg har min aller første rezzday torsdag 8. mai. YAY!!! Jeg ønsker meg SLokoladekake og en ballong! Bare så dere vet det lissom.

Husk å kjøpe fine kjoler og finn menn som beherkser både V3, V4 og V5 (helst også V6 og V7).



For jeg regner med at dere allerede har planlagt begivenheten en god stund og har det meste klart en gang i løpet av helga?? Eller??



(For de som ikke er opplyst om: Rezzday er den datoen man registrerer seg i Second Life).

12 kommentarer:

Unknown sa...

v5???
Jeg tror du er tullete, jente...

Anonym sa...

Ja, du har rett.. men V5 er tross alt bedre enn v2?? Eller?
Hovedsaken er at jentene får danse.

Fearchara Seomun sa...

må vi finne menn til alle jentene? Eller kan man sende et par på rundgang?

Anonym sa...

Vi har allerede en på rundgang.
Han begynner å bli slitt.

Unknown sa...

Vi tar det på lørdag, så kan rundgangeren få fri...

Anonym sa...

Bedre å være rundganger enn rundbrenner ...
og noen er kanskje slitt men langt fra utslitt ..

Fearchara Seomun sa...

Happy Rezzday snuppemor

Unknown sa...

Happy, happy, happy!!!

Grattis med dagen Win!

Anonym sa...

Weee!!
Min aller første rezzday (det er jo en viss mulighet for at det er den siste også). Åsså er jeg førstekvinne ut også. Cata kommer susende i innersvingen her ser jeg.. bare en uke eller to(?) unna.

Fearchara Seomun sa...

siste? næææ

Cata Fredriksson sa...

Grattis!!!

*hopper ivrig i v0*

Kan godt jakte på SLokoladekake, men den mannen må noen andre finne - jeg finner jo ikke en engang. (Øh, vel, ikke det at jeg har prøvd så veldig heller...)

Uansett, kaffe skal det i allfall bli. (Har mocca i inventory, tror jeg.)

Unknown sa...

/me har bar! To, faktisk.
Med kaffe, og kakao, og... og....