mandag 19. mai 2008

Ryddings i IM-logg

Jeg har rydda litt i IM-loggene mine og ramlet borti denne lille samtalen.
Det bør nevnes at samme person hadde omtrent samme samtale med Reven på samme tidspunkt.. men at hun kanskje var en smule mindre høflig?

Jeg har selvsagt byttet ut navnet til denne kjekkasen med xxxx.

[9:02] xxxx: waw waw waw
[9:02] xxxx: u sooooooo prety
[9:02] xxxx: i never see like ur body b4
[9:02] xxxx: u sooooo sexy
[9:20] xxxx: sooooo prety
[9:20] xxxx: where r u from miss world?
[9:20] Winona Wiefel: Norway
[9:21] xxxx: waw that is why u sooooooo prety and soooooo sexy
[9:21] xxxx: how old r u miss world?
[9:21] Winona Wiefel: 34
[9:21] xxxx: waw i am 34 tooooo
[9:23] Winona Wiefel: You are too old for me
[9:23] xxxx: why
[9:23] xxxx: u r looking for hung one
[9:24] Winona Wiefel: im not looking
[9:24] xxxx: so




Gadd ikke å lage en egen post på det, men jeg har vært ute på vift og blitt banka gul og blå og blodig.

4 kommentarer:

Cata Fredriksson sa...

Håper du klarte å bite skikkelig fra deg så motstanderen mistet noen pixler. *blodtørstig*

Anonym sa...

Det ser vel nesten ut som jeg tapte.
Men pytt da.. jeg kler å være litt blodig.

Unknown sa...

Hehe... Du skulle sett han da jeg var ferdig med han, Cata...

Den loggen egner seg ikke på trykk. *råflirer*

Anonym sa...

Hehe.. det var vel kanskje ikke han i IM-loggen jeg sloss mot.