onsdag 30. april 2008

Straff som fortjent.

Ved påsketider begynte vår (dengang) nye nabo Engelen å telle leifene mine. Dvs. han skulle telle alle de gangene jeg sa "ikek" i stedet for "ikke". Etter 20 ganger skulle jeg få straff. Det tok ikke lang tid før kvota var brukt opp og jeg har ventet en stund på denne straffen min. Nå har jeg endelig fått den.

Først og fremst fikk jeg utdelt kostyme. Kostymet het "Naughty Schoolgirl", så da kan man jo egentlig bare tenkt seg.. Jeg fikk i alle fall aldri lov til å gå på skolen i så korte skjørt *lol* I tillegg var det en lekker, blond frisyre og runde briller, bøker under armen og sånt. Fin var jeg i vaffal.

Etter å ha skiftet ble jeg tvangsendt til "Hillcrest College" og ble sendt rett på rektors kontor. Rektor Engelen sendte meg i skammekroken, der jeg måtte stå mens han tilkalte forsterkninger. Først kom det en guttunge med pudderbart, men han kræsja fort. Så fikk han endelig tak i en neko-vampyr-hunk som var med på å bestemme straffen min. Ris på rumpa ble konklusjonen. Som fortjent.

Undertegnede tok det hele med fatning og prøvde å ikke le høyt. Men ris på rumpa ble det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes veldig fortjent ut ...

Anonym sa...

Ja.. det var vel det.
Ber rektor om å sende bilder med rettigheter til å laste ned snarest.

Cata Fredriksson sa...

Heldigvis er det unnagjort. Så slipper jeg høre på maset om den blivende straffen....

*lettet nabo*

Unknown sa...

*dævver*

Anonym sa...

*humre*
Nesten så jeg får lyst til å oppmuntre til flere Leife-straffer.
Trenger jo ikke nødvendigvis å være meg som skal straffes neste gang... eller hurr harr??

Unknown sa...

Hysj på deg!