fredag 25. april 2008

Stilarter?

Winona er den som kjører stil her, det skal hun ha. Jeg har et mer tilfeldig sammenrasket inventory. I SL er inventory det samme som klesskap og skur og lager og kjøleskap, -i det hele tatt stedet der man lagrer alt mulig som man rasker med seg.

I begynnelsen av sitt SL liv blir det mye rasking. Man finner freebies (gratisting) her og der og man er sikker på at man får bruk for dem en gang. Som regel gjør man det ikke. Kaosinventory er velkjent fenomen etter noen uker.

Men, vel, tilbake til stil og shopping. Mens Win kjører søplepiratstil (vanligvis ikke samtidig) er jeg temmelig hverdagslig. Av en eller annen grunn ender jeg oftest i bukser og topper som jeg nesten kunne brukt ute i det virkelige liv. Det eneste jeg virkelig har dilla på er hår. Det finnes utallige steder å kjøpe hår i SL. Noen frisyrer er flotte, mens andre er heller amatørmessige. Selv har jeg etterhvert endt opp med å bruke hår fra Sirena eller fra Analog Dog. Sistnevnte lager flotte fleksible frisyrer, mens førstnevnte har masse forskjellige frisyrer å velge mellom. Det eneste jeg har holdt fast på hele tiden er at jeg er rødtopp.

Ingen kommentarer: