lørdag 26. april 2008

Om Reverask og annet ruskomsnusk

Jeg er altså Reven, og jeg landa på Catonas i høst en gang.
Jeg ble besøket som aldri gikk, men som tok på seg nattevaktjobben ved bålet for å holde varmen. Det endte med at jentene snekra et eget gjestehus til meg, men det ble sjelden brukt til annet enn garderobe og plastisk-kirurgisk poliklinikk. Nå bor jeg på toppen av en skyskraper i New York, på naboøya.

Da jeg inntok øya gikk alle i klær fra Catonas egen butikk, kreert i designavdelinga på øya. Jeg også. Jeg ble nemlig utnevnt til modell og reklameskilt der og da. Etter det har både jeg og de andre Catonittene utvida inventory aldri så lite...

Jeg vet ikke akkurat når det skjedde, men plutselig hade jeg svart belte i sjåpping. Vi snakker value for money, for Reveruska hadde ikke finansene til store fullprisinnkjøp på plass. Noe skjedde med de andre også, for plutselig var langbukser bytta ut med korte skjørt og (til Catas store fortvilelse) hullete nettingstrømper... Det påstås at jeg er smittsom...

Jeg kjører stil forresten. -Men jeg får ikke blitt så gjennomført som Win, for jeg har mange stiler... Jeg er blond nekorev den ene dagen, for å gjenoppstå som kriger den andre, om jeg da ikke er gothinspirert dokke, eller øymester i korte skjørt. *ler*

Som de andre jentene, trener jeg til SLVM i LEIF, som går av stabelen ett eller annet sted Inworld i mai. Hvilket år dette skjer er jeg ikke helt sikker på, men jeg ligger bra an til gode plasseringer i klassene "bare små bokstaver" og "feilplasserte mellomrom". Jeg ser ikke bort ifra at dette kan komme til å gjøre seg gjeldende i kommende blogginnlegg fra min side. *flirer*

Menneh... Nå må jeg løpe. Jeg har nemlig fylt opp et helt inventory-skap med røverkjøp i dag, og det må testes. - Og blogges om.

Snakkes!

Ingen kommentarer: