lørdag 26. april 2008

Are we Fear yet?

Jeg er sistemann på alle måter....
Fearchara så sl-lyset i januar etter en CSI-episode. Man skulle selvsagt bare sjekke hva det var og aldri i verden bruke masse tid eller penger der inne. *kremt*

Jeg snublet over Catonittene takket være Kvinneguiden og er særdeles takknemlig for det til tross for at de har litt for lett for å distrahere meg vekk fra det virkelige liv. Men det er sjeldent man møter et sånt knippe uhøytidelige kvinnfolk med ordkløyvehumor. Dermed ble jeg litt som Reven, gjesten som aldri gikk....jeg har fortsatt ikke gått selv om jeg har skaffet meg bolig i fantastiske omgivelser i SLs eget Costa Rica. (I over en mnd nå har jeg faktisk bodd der helt gratis...sssh...ikke si det til landlord, jeg håper han har glemt meg oppi skyboxen der).

Som den eneste Catonitten som har gått på strippeskole har jeg ansvaret for å holde sanden fuktig. (Hvordan skal man ellers kunne bygge sandslott?). Til tider er jeg nok temmelig soggy selv også. Stilmessig er jeg litt splittet mellom Revete og Winsk med kraftige innslag av skolepike.

Jeg var helt uforberedt på at folk skulle forkorte navnet mitt når de snakket om og til meg....men takket være at alle kaller meg for Fear har jeg fått helt dilla på Fear-quotes...noe som tidvis kan gjøre meg litt høy på pæra (eller ferskenen kanskje?).

There are only two forces that unite men - Fear and interest.
- Napoleon Bonaparte -

Ingen kommentarer: