fredag 25. april 2008

Win eller forsvinn..

Det er kanskje uhøflig å ikke presentere seg?
Winona (eller Win) ble født (eller rezzet da) 8. mai 2007. I begynnelsen ville ikke PC-en være med på noe særlig og jeg surret stort sett rundt på Edda-øya en gang i blant. Men så løste dataproblemene seg og jeg ramlet over Cata og Reven en kveld.

Jeg falt for fristelsen å kjøpe meg en tomt i Woodhenville, ikke så langt fra Cata sitt hus. Etter kort tid ble tomten slått sammen med nabotomten og det ble bygget og bygget. Det var ikke før jeg fikk et sted å bo at Second Life ble virkelig morsomt.

Jeg liker fortsatt å bygge. Men etter hvert har jeg kanskje fått øynene opp for en del andre ting også.. som sjåpping for eksempel. Dessuten er jeg litt forvirret når det gjelder stilen min. Veldig ofte er jeg pirat. Jeg har fullt utstyr inkl. øyelapp, trebein og krok (pluss papegøye da) og vanker til tider på Boojum, som er en sim for sjørøvere. Ellers er jeg hjemmekjær og stortrives på Catonas Island. Alltid klar for en prat.
Når alle har lagt seg er jeg på stampøbben min... Nancy Blakes. Der danses og skravles det masse.

Som sagt skifter stilen ofte og det blir dyrt... Men stort sett er Winona grønsj/pønk med innslag av klassisk. Favorittsjappa er Dutch Touch og skoene er som regel altfor store.
Hva mer skal man si...? Latteren sitter løst...

Under er det noen bilder av meg.. ved forskjellige anledninger.


Ingen kommentarer: