onsdag 4. juni 2008

Med pixeljord under neglene.

Det graves. Vi har lagt planer for resten av simmen. Ved hjelp av en uhyre fargerik og avansert modell (gjett hvem som har laget den da?) har vi funnet sånn ca ut hvordan vi skal dele opp de siste 2/3. Og så var jo alle enige igjen. Først og fremst må vi få laget grenser.. som ser ut til å bli kanaler.

Den ytterste delen, rundt hele simmen ser ut til å bli førstegangsboliger (ens) som skal leies ut. I midten har vi planer om å lage et område med butikker (særlig våre egne?), et sosialiseringsted med kafe og dansegulv (insisterer på dansegulv!!!) og kanskje en liten newbie/pimpesalong med muligheter for å få fiksa litt på lindenhår og standardgarderobe uten at det koster linden man ikke har. Deretter får vi se hva som blir igjen av plass og primmer, men fint skal det bli.

I går hadde jeg mitt første møte med supportapparatet i SL. Av en eller annen grunn var det nemlig helt umulig å teleportere vekk fra Roscana. Jeg fikk fort og greit svar om at de allerede jobber med saken, men lovet ikke at det skjedde noe med en gang. Men jammen funka det hele etter ganske kort tid. Mulig at det var tilfeldig, men man klager ikke.

Det blir nok jobbet med simmen en stund fremover. TTT (Ting tar tid). Vi graver litt her og diskuterer litt der. Men det går faktisk fremover. Og ettersom vi er så innmari gode på samarbeid, så byr det ikke på trøbbel å bli enige. Men så skal jo SL-livet være mest moro og det er ingen vits i å stresse så mye heller.

Det kommer nok meldinger så fort ting begynner å komme seg på plass. Men stikk gjerne innom oss likevel. Vi har nok av plass i alle fall og ingen av oss har vondt for å prate (heller tvert i mot?).

6 kommentarer:

Cata Fredriksson sa...

Det graves mer. Er blaut og skitten etter å ha gravd ut kanal.

Anonym sa...

Det bør vel innkalles til øyråd for å få planene for sjappeland på plass før folk stikker på ferie og sånt.

Om jeg rekker det prøver jeg å grave ut langsiden og markere ca midtpuktet litt bedre (hjelp til koordinatene tar jeg gjerne i mot.

Hvis de involverte tenker litt på hva og hvordan de ser for seg sjappeland, så klarer vi sikkert å koke det sammen til noe brukbart uten å klore ut øynene på hverandre.

Unknown sa...

Millom bakkar og berg utmed haaavet....

*gauler mellom fjord og fjell*

Anonym sa...

Jeg har lekt meg litt i sjappeland.
Ikke noe permanent, men jeg har noen synspunkter. Torget er litt for lite tror jeg. Bare litt.. De store klossene er lissomsjapper. Kanskje i største laget, men sjappet likevel.
Hjelp!

Unknown sa...

"Our internet service provider seems to have some serious packet loss, that will have an impact on all inworld services.
This will affect logins, teleports, inventory and profiles not loading, as well as the rezzing of items.
Please do not attempt transactions at this time."

Hjelp kommer... Etter hvert...

Anonym sa...

LL trøbler og jeg fikk englehår i fjeset.