onsdag 11. juni 2008

Høyt hevet og senket igjen.

De tre uovervinnelige fortsetter å maltraktere pikseljorden på Roscanaprovinsen. Stort sett begynner vi å komme a jour oppe i Roscana Hills, men i sjappeland går det nok litt tregere. Vi har delt opp og herjet masse, men måtte senke bakken litt der butikkene skal stå. Etterpå måtte vi vente på at Cata skulle komme inworld for å senke husene sine.

Det jobbes iherdig (det er kanskje feil ord, for vi bruker litt tid på andre ting også) med å få ting på plass. Vi leter desperat etter et utleiehus som kan brukes på bakken. De vi har funnet er aaalt for store. Så da fortsetter man å lete.. og lete og lete.

Det er forresten ikke alt som er på plass igjen.
Jeg vet at pelikaner kan fly, men jeg er veldig bekymra for eika. For ikke å snakke om solskyggen som er heelt på bærtur. At benkene henger fem meter oppi lufta, det får så være. Man kan da fly, om man ikke kan sitte.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vi må vel bygge sjøl, kan jeg tenke meg...

Anonym sa...

Selvsagt kan vi bygge sjøl.. må bare få tilbake byggelysten. *hente hammer*

Anonym sa...

Jeg var på frokostshopping og kjøpte stort copy-tre og to copy-sopper til å sitte på. Begge deler er prøveplanta rett ved siden av TP-plattformen som ikke virker.

Copytre er på 19 primmer, noe som er aksepåtabelt for et så stort tre tror jeg. Vi har litt å gå på ennå...

Cata Fredriksson sa...

Flyr pelikanen min også?

Og hva mener dere egentlig med å plante....*aaaaatsjoooo*.....bjørk i Roscana.

*snufser og tørker tårer*

Cata Fredriksson sa...

Pelikan er på landjorda, jeg mener på vann igjen. Og det samme er buskvekstene i jungelen.