fredag 12. september 2008

Vi har vært på TV!!

I går (torsdag) hadde NRK et lite innslag om Second Life på Sveip. Og vi møtte selvsagt opp på NRK-simmen.. med godt humør, tørr humor og banan (for min del).

Så da kom SL-oss RL-direkte på TV. Weee! Men skal se om man klarer å finne en direkte link til innslaget og evt ta noen skjermdumper av begivenheten.. L8R. Etterpå fikk vi faktisk et par nye venner som vi selvsagt sendte ut i den store verden.. på jakt etter freebies.

Resten av kvelden gikk i grunnen med til å leke med Mystitool. En fantastisk oppfinnelse i følge alle utenom Cata. Catamor ble veldigsinna på den nye tingen sin.. til min sin store fornøyelse hihi. men vi laget henne glad igjen tror jeg. Før vi innviet den nye søppelhaugen til m&m. Etterpå dro jeg med meg Sala og Engelen på svingom på Nancys.

Utpå natta fikk jeg en ny USA-isk venn som jeg sikkert aldri kommer til å snakke med igjen.. (easy come, easy go?) og hadde en lang og totalt meningsløs IM-samtale med vår gamle nabo som har blitt nyish. Vi er fortsatt de smarteste jentene i verden og man er fortsatt glad for å kjenne oss. *s*

Og nå er det helg igjen snart! Wassup??

Reven oppdaterer:
Det er ikke vanskelig å skjønne hvem som står for pratinga, eller?



Reportasjen finner dere her. (Forutsetter dessverre Windows Mediapayer.

(Win kommenterer: Neida, forutsetter player.. av et eller annet slag. Funka fint på macen min  )

Ingen kommentarer: