mandag 8. september 2008

Dang!! Det var den helga...

Denne helga har det vært trøbbel i paradis. Dvs. Linden Labs har slitt med noen nettverksgreier og veien har derfor vært litt humpetitei. Likevel har vi da klart å få ordnet noen få ting. Blant annet har vi (jeg og Cata) vært sjefspimpere, men instrukser fra høyeste hold (Reven). I alt 4 "nye" nordkvinner har vært innom og vi har sendt dem rundt i hytt og pine, lastet dem gode og fulle med notecard og landmarks og helt sikkert skravlet hodene dems fulle. For det er nå engang sånn at vi har lett for å si det samme... samtidig.
Uansett så har det blitt sjåppa freebies og fiksa hele helga.

Fredag og lørdag kveld var TP syk og man satt en periode bom fast der man var (det er ikke så nøye når man er flere på et sted). Fredag slappet man av hjemme og fikk litt besøk og sånt, mens lørdag var mer utagerende. Selv endte jeg opp på Nancys (bombe), der jeg klarte å stjele til meg litt tullprat med begge brødrene mine. Først kom den ene innom, før han måtte i seng.. og rett etter kom den andre. Hva skulle jeg gjort uten brødre lissom? For de som ikke har fulgt med i svingene, så har jeg en adoptert bror som fungerer relativt greit som loopavløser og en annen bror som jeg deler etternavn med. Sistnevnte fungerer egentlig bare som muntrasjonsråd og til å hente sjokolade til meg.. hihi. Dessuten fikk jeg hammer(e) i flere ugaver etter et uheldig utsagn. Dunketi.

Søndag kveld var mer humpete enn vi likte, likevel var det en trivelig kveld. Først hadde vi en seanse ved bålet (lenge siden sist), så fikk vi faktisk storfint besøk av en gammel kjenning som har blitt ny. Folk kom stadig flaksende forbi og viste frem ting de hadde kjøpt (*ler*) til tross for at det var ganske risky å rezze. Tp var ekstremt syk i noen timer og Reven var Ruth.

I ettermiddag/kveld blir det forresten bursdagselskap på kafeen. Vi får ta det litt på sparket, men Sala må i alle fall være med.. ettersom det er hennes bursdag. Jeg fikser kake, sjampisen resirkuleres og det er fri bar som vanlig. Jeg har en mistanke om at det blir dårlig med mannfolk, så den som tar med seg sin egen får et ekstra kakestykke... mot at de låner dem bort.

Jeg har dessuten hørt (og sett) at V8 er ute på markedet.. endelig lissom!!!
(Edit: V8 er innkjøpt og testet. V7 er nå håpløst umoderne).

OK.. omfattende rapport uten bildebevis, men pytt.

(Edit2: Leif leif leif.... fiske kake lissom.. FISK?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bursdag overstått.. til tross for få gjester. Men vi jentene klarer oss selv vi. I alle fall så lenge det er ballonger, kake og champis.

Jeg er utrolig stolt av å ha rezzet 400-prims ballonger over hele sjappeland.

Anonym sa...

Her snakker vi primnytelse!