lørdag 13. september 2008

To indre og vekk med'a

Siste nytt fra Roscanaregionen er at undertegnede døde i går (eller "dævva" som det blir på godt Catonittisk). Win og jeg plaska rundt og skulle jevnte ut havbunnen rundt Roscana litt - det var fryktelig mye groper der og vips så drukna jeg...

Beviset foreligger her:
[9:27] MystiTool HUD 1.0.23: Entering chat range: Winona Wiefel (17m)
[9:28] Winona Wiefel: her høl
[9:28] You: Grand canyon til sjøss
[9:28] Winona Wiefel: revhøl
[9:28] You died and have been teleported to your home location
[9:28] Teleport completed from http://slurl.com/secondlife/Roscana/80/175/7
[9:28] You: Hjjeeeeeeelp
Kjipt, ikke sant....

Og så skjer det selvsagt på en dag der alle mine venner er ute og flakser IRL. Kun Win var tilstede, men hvor mye empati er det å få der? Nullniksnada... Jeg måtte til og med kjøpe min egen kiste, som hun attpåtil kicket på fordi det ikke var et helt mausoleum.
Stil må det være.Win beundrer innkjøpet

PS: Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en pen og kledelig spøkelsesavatar? Evt. et kledelig laken?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wanted... dead or alive?
Living in a box?
Jeg skal danse på graven din.. etterpå.

Cata Fredriksson sa...

Jeg må først få en! Grav asså. Og gjett hvem som må grave...

Unknown sa...

REVhøl????
*snurt*

Anonym sa...

Vi har gravd ned Cata og dansa på graven hennes (Too much fun selvsagt). Men naturlig nok måtte hun stå opp fra de døde for å få med seg noe på TV.

Bilder kommer.... kanskje.

Cata Fredriksson sa...

*avventer nekrolog - med bilder fra den famøse begravelsen*

PS: Noen har gravd meg opp igjen....

Anonym sa...

Vi kunne jo ikke ha gravhaug midt i sjappeland. Jeg skal se om jeg klarer å skrape sammen nok... sympati og sorg.. til å skrive en passende nekrolog senere. Bildene har man jo.

Det var voldsomt så storforlangende man ble etter sin død da... Hadde jeg visst dette så hadde jeg kanskje reddet deg før du dævva.

Og weee.. vi har bølger. Både litenbølge og storebølge. Sånn for å spore av litt.