fredag 8. august 2008

Siste nytt....

Åkei.. så skjer det ikke så mye på Roscana for tiden. Fortsatt agurktid, bortreiste Catonitter og hverdagslige ting. Men jeg kan da komme med en liten oppdatering likevel.

Vi har fått nye beboere og det er jo strålende. Vi satser på at Fear kanskje innfinner seg i løpet av helgen og sørøstlige hjørnetomt er allerde tildelt en ung herremann som holder på å stable opp et byggverk eller fem.

Catagonia er fortsatt uberørt ettersom eierinnen er på heisehopptur med pedaler og på Winona skjer det vel ikke så veldig mye... utenom at det ligger primnoober rundt omkrig i vann og på land. Villa Korea har jeg mistet oversikten over for leeenge siden ettersom beboerene til stadighet bytter stil.

Ellers da? Jo... jeg har fått piraya i dammen.. de er ikke helt snille..

2 kommentarer:

NYA TINAS UNIVERSUM sa...

Min kommentar försvann?

/Tina

Anonym sa...

Ojda..
Jeg tror ikke at noen har slettet noe her i alle fall. Vi r jo bare glade for at noen leser bloggen vår.