fredag 15. august 2008

Lynoppdatering

Alle er på plass igjen. Capa Cata og The Bufferzone har plutselig blitt til masse små øyer som skal leies ut og vi har faktisk fått ca 4 nye innbyggere allerede. Catonitt-Roscanerene står på pinne og prøve å gjøre alle fornøyde, men det er neimen ikke lett når den ene vil ha gress og den andre sand og når de i tillegg skulle hatt Mumi-terreng på Villa Korea, så blir det litt ball. Men nå tror man at ting har gått seg til.

Dessuten er det mye rart som dukker opp når man leier ut land. Her en kveld kom det en kar som veldig gjerne ville starte en klubb med de stakkars fire-hundre-og-noe-primmene på tomta vi viste ham. Dermed fikk han en lekse som vi håpet at han sent ville glemme... men dengang ei. Tomta ble reservert og allerede dagen etter var han i gang med å sende IMer til undertegnede. At han insisterte på å kalle oss "hun" ("Thank you hun...", "Bye hun..") var slettes ingen fordel *ler*. Hun meg i rattata. Faktisk tror jeg at man har utviklet en slags allergi mot det ordet.

Cata har forresten satt i gang i Catagonia.. men det får hun fortelle om selv. Jeg har hatt altfor liten tid til å snakke med henne og sette meg inn i planene. Vet bare at seilbåten hennes sto ca 1 meter over vannet sist jeg putra forbi med jolla mi.

Åsså har jeg vært med Reven på slottsvisning. *klukk* Nesten så man fikk lyst til å kjøpe et 1000-primmes slott bare fordi man kan... Men jeg tviler vel litt på at jeg trenger flere rom nå og dette slottet hadde så mange rom at en stakkar kunne gå seg veldig vill. Det var til og med fømmebaffeng i kjelleren.

2 kommentarer:

Cata Fredriksson sa...

Planer? Har jeg planer? Skal jeg ha planer for Catagonia. Iiiiiiiik!!!!

Cata Fredriksson sa...

Dessuten luftet bare seilbåten min seg litt...