søndag 17. august 2008

I'm bækk

...og for en bekk.

Mens de andre herjer og styrer og tjener penger til oss (dvs. leier ut land) så har jeg småsyslet litt med Catagonia. Må ha en mild start her etter ferien. Det har gitt seg utslag i følgendeting.
  • Nytt hus. Jeg kom plutselig på at nå hadde jeg plass til drømmehuset som jeg så for ørti uker siden. Problemet var bare å finne det igjen. Klarte det etter litt omflakkende søkevirksomhet, men....det var da fryktelig så lite kjøkkenet mitt med ett ble?
  • Foss. Når man har fjell så må man ha en liten foss, så det jobba jeg med i går. I Roscana hadde terrenget en lei tendens til å forandre seg når jeg var avlogget slik at fossen min havnet i løseste lufta. (Dumt for foss...) Men denne fossen holder vann!
  • Krympa fjell! Etter at Win flyttet en av våre leieboere nærmere meg i går så skjønte jeg jo at stakkaren ikke kan sitte der med utsikt rett i en steil fjellvegg. Dermed ble fjell justert en smule så det ser litt snillere ut.

Jooo, jeg har jobba litt altså. I går fikk jeg plassert noen annonser på ad boards rundt om i andre simmer. Man gjør litt for fellesskapet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var på tide å få Cata bækk nå!