tirsdag 1. juli 2008

Møbelsnekker Wiefel

Frøken Wiefel har RL-ferie og fikser møbler til den store gullmedalje.
Dermed må det skrytes og fotograferes.


Yay. En seng! Og den har til og med masse poser.. koseposer selvsagt.
Godt at man har alter egoer som kan stille opp som medhjelper når man skal justere.



Også må man ha spisestue. Jeg var så sinna når jeg holdt på med de stolene at jeg nesten eksploderte. Men det gikk jo bra til slutt.


Det hele begynte egentlig med at jeg ville lage en bar. Derfor er resten veldig inspirert av baren. Men det ble to forskjellige bar-tingtang da.






Og her er frøkna så sliten i hodet at hun har lagt seg i bløt. Boblene er selvmodda og vannet er ikke som det skal ennå. Men det kommer seg.





Siste nytt fra avdelingen for texturkaos og sculptieterror er en halvferdig serie med Shabby Chic-møbler.

Sliter med å få til stuemøblene, men soverommet ble jo riktig så Shabby og Chict etter hvert.

Cata synes at det ble for mye romantikk med alle hjertene og blomstene, men Engelen påstår jo at jeg har blitt soft, så da får jeg bare blomstre i vei.

Vi har i alle fall et uendelig utvalg med texturer på lager. Winventory er så smekkfullt at det nesten er til å gråte av. Men det går seg vel til??

2 kommentarer:

Cata Fredriksson sa...

Fine møbler. Frøken 2 ligger litt bak i løypa men har nå med hjelp + byggeboks greid å få til noen anstendige sofaer med sittescript.

Anonym sa...

Jøss.. har frøkna fått seg ett nummer. Hahahaha.