søndag 27. juli 2008

Home (nesten) alone!

Sommeren er nådeløs.
På Roscana sitter en forlatt stakkar og ser ut over det Roscanske hav. Både Cape Cata, Catagonia og Villa Korea er forlatt og noen må jo passe på lissom. Riktignok var storebror innom en tur lørdag kveld og serverte en rekke observasjoner han hadde gjort i RL.

Ok.. jeg er ikke sååå ensom da. Jeg har jo mine hobbyer lissom. Jeg har laget en solseng, rezzet bølgeskvulp på Winona-kysten, loopet, danset på Nancys, vært på tivoli, ramla fra 4000 meters høyde, vekslet penger i SLX-terminalen vår, brukt opp alle pengene på SLX, terraformet her og der, plantet litt, kjørt båt, vært i verdensrommet, sittet i poolen min, laget en halv sofa og litt sånt. Viktige og nyttige ting!! Dessuten har jeg jobbet litt med de nye blåggene våre. En for Roscana og en for SLIKEA. Trenger hjelp fra medroscanere for å få ting på plass. Så tenkte jeg kanskje at jeg skulle få på plass de siste bitene i skyboxleilighetene.

Men alt er som det skal på simsalabim. Jeg har vannet blomster, gått ut med søpla, slukket lyset, låst døra, tatt inn katten osv.

Og nå gleder jeg meg til dere kommer tilbake!!! gilmen!!!



Er det varmt, så er det varmt. Like greit å dyppe pixlene i havet.

8 kommentarer:

Anonym sa...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh

Anonym sa...

lol. Who would put a H in the mmmmms?

Anonym sa...

chchchchchchchchchch you have me

Anonym sa...

Do we know you?
*klukk*

Anonym sa...

maybe

Anonym sa...

Aha... Sweet miss blue?

Anonym sa...

how do you do?

Anonym sa...

I have no clue...
:)