lørdag 12. juli 2008

Man utvider...

Det stemmer. Roscanadamene er litt ute på vift for tida. Det er sommer og RL i sine forskjellige avskygninger melder seg på banen. Ikke desto mindre svipper vi innom dann og vann.

Og da skjer det ting.

Jeg må innrømme jeg er bittelitt misunnelig på Winonas egen opensim der hun kan styre og herje med landscaping som hun vil. Misunnelse er som kjent ikke så veldig kreativt så....vel....*krrrrrremt* nå er Roscana utvidet med enda en provins: Catagonia. Vi hadde et tilstøtende landområde som var ledig så vi/jeg hev oss over den. Utbyggingsplanene er ikke helt klare enda. Blir vel mest lekeplass for landscaping der antar jeg. Tror kanskje det blir litt naturområde, med kaaaaanskje en liten Catahytte inni.

Win og jeg har alltid vært raske til å handle, og kanskje går det av og til litt fort i svingene, men det ville vært så irriterende hvis vi senere hadde trengt mer land og noen plutselig hadde stukket av med alle delsimmene som grenset opp til Roscana - ikke sant?

Siden opensimmer på en måte er vedheng til en full sim så er det Win som står som formell eier, mens jeg kjøper av henne etterpå. Gjett om hun har en modig bankkonto da. *lol* Saken er nemlig at ingen av Roscanittene noensinne har møtt hverandre IRL, så i grunnen kan vi jo lure hverandre trill rundt. Akkurat det fenomenet synes jeg er litt fascinerende i grunnen. Tross alt er det 3 damer i voksen alder som bor på forskjellige kanter av landet og som aldri har møtt hverandre IRL som går sammen om å kjøpe noe som fysisk sett ikke eksisterer. Er ikke det vilt, kanskje?

Attpåtil klarer vi det stort sett uten å krangle og uten å lure hverandre opp i stry. Her går vi over fra "fascinerende" til "imponerende". (Vi ser nå bort fra den store sandteksturkrigen mellom Reven og meg. Lavasand kontra strandsand kontra svaberg var en tøff nøtt å knekke....)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nåja... jeg veit hvor du bor *ler*

Anonym sa...

Gratulerer cata .. dere er galne :))

Fearchara Seomun sa...

Sistemann skjønner stadig mindre, men satser på en briefing iløpet av sommeren. Hvordan er det med ferie på folket fremover. Jeg blir til og fra, men når jeg er til har jeg godt med tid *gliser bredt*

Unknown sa...

*teller penger*

Anonym sa...

*savne fear*
jeg er ikke ferierende annet enn en liten tur neste uke :) Dessuten MÅ jeg kutte ned litt den neste uka for å bevare fred i heimen. Men jeg er der.. helst om natta *rødme*. Døgnrytmen har lissom ikke blitt noe bedre den siste tiden?

*se på at Reven teller penger*

Anonym sa...

Jeg vil bare på vegne av den uhøflige få si unnskyld og at det ALDRI skal gjenta seg... oppreisning vil bli gitt :)